Danemarca [featured photo gallery]

În ultimele decade Danemarca a făcut investiții enorme în construcția de drumuri și căi ferate care să lege Zealand de Malmö, Suedia (Podul Øresund), și între Zealand și Funen.

Principalul operator de transporturi pe calea ferată este Danske Statsbaner (Compania de Căi Ferate Daneze) pentru călători și Railion pentru transporturi de marfă. Copenhaga are un sistem propriu de Metro.

Compania de transporturi naționale daneze (împreună cu Norvegia și Suedia) este Scandinavian Airlines System (SAS), iar Aeroportul din Copenhaga este cel mai mare din țară.

Legătura cu Insulele Faroe se face cu feribotul.



[gallery link="file" order="DESC" columns="2" orderby="rand"]

Comentarii

  1. Buna ziua,
    Am citit cu mare interes blogul dumneavoastra de calatorie. L-am studiat pentru ca lucrez la o teza de doctorat despre specificitatile comunicarii prin blogul de calatorie. Pe langa observatia online, pentru studiul meu este necesara metoda interviului structurat. Va rog acordati-mi oportunitatea de a realiza un astfel de interviu preferabil telefonic sau prin e-mail. Va stau la dispozitie pentru orice informatii suplimentare si va rog sa-mi comunicati decizia dvs.
    Cu stima,
    Raluca TUDOR,
    Drd. Stiintele Comunicarii
    tudor_raluca@yahoo.fr
    tel: 0754.473.696

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu